måndag 3 november 2014

Morrn morrn!!

Sitter faktiskt här o äter min frukost me ett uns av dåligt samvete... Jag hade kunnat lämnat barnen till kl 8 ist för, som Patrik nu lämnar dom kl 7.20... Kom på det sent igår kväll o nu i morse va de så på g o åka iväg så jag lät det va. Det går bättre när Patrik lämnar oxå. Jag blir så stressad av att det ska lämnas o hämtas o allt. Det räcker me att jag ska till sjukgymn kl 8.30 o sen till jobbet. Jag får magknip o känner stressen....
Försöker äta frukost UTAN att tänka på allt.....

Idag vart det en Jordgubbs smoothie, en kopp kaffe o low carb bröd....

Är det bara jag som har svårt att sova dagen innan man ska jobba? El söndag kväll iaf! Har somnat som en stock mellan kl 21-22 fre o lör. Men igår kom jag inte i säng förren närmare kl 23 o kunde ändå inte somna....
Aja! Ska snart åka. Idag är det än så länge en bra dag när det gäller värken. Men efter en arbetsdag känns det betydligt värre... Får se vad sjukgymn tycker när hon klämt o känt. Om det nu går....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar