tisdag 11 november 2014

Tisdag morgon

Andra natten i rad som barnen sover HELA natten i SINA sängar! Vågar knappt yppa det :/ Vi har nämligen haft flera veckor me att båda vaknar på nätterna o de kommer in o lägger sig hos oss = kroppen är helt förstörd på morgonen.... Men så länge det här håller i sig (för det lär inte vara länge) så tänker jag njuta! Ida kom in till oss vid sju tiden o Tim sover ÄN :O Det enda dryga me detta är är att i morrn, om Tim är pigg idag, kommer vi bli tvungna att väcka dom! Då ska de upp 6.45.... Gillar inte o behöva väcka dom... O jag älskar att de sover så här länge när vi är lediga ju!!!!
Just nu ligger jag o Ida i vårat sovrum o myser o tittar på Disney Junior såklart ;)

Världens morgon gosigaste tjej!! :)

Idag tänker jag inte göra NÅT! Gårdagen gick i ett så jag var helt slut igår kväll!! Kände mig som världens sämsta fru, somnade 30 min innan filmen tog slut! Fast jag tyckte den va bra. Irriterande! Idag tänker jag bara vara me mina bustroll, ägna all tid till dom! Sen måste jag väl göra det vanliga tråkiga vardagliga oxå (tvätt, matlagning, disk o sånt :P )

Godmorgon på Er! Hoppas Ni får en bra dag!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar