torsdag 18 december 2014

Vaken natt...

Vid tolv i natt vaknade Ida me ett hostanfall o svårt o andas. Jag FLÖG upp ur sängen! Hua va illa det lät!! Det tog henne ca 45 min innan hon till slut somnade om bredvid mig i sängen... Andningen va tung... Jag där i mot kunde ju inte somna om! Hon fick några hosta attacker under natten sen. O kok het är hon! Runt 39 graders feber... Jag har praktiskt taget inte sovit nåt i natt! Vid sex vaknade hon me ytterligare en attack. Då gick vi upp o satt oss i soffan. O här sitter vi... Ida har precis somnat om med huvudet i mitt knä... Tycker så himla synd om henne!! Sen blir jag lite orolig då hon vart behandlad för mycoplasma i maj, hon klagar på sidan på revbenen att det gör ont ibland.... Så fort kl slår 7.30 ska jag ringa vårdcentralen!
Får se hur denna dag blir....
Älskade hjärta! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar