måndag 15 december 2014

Gör ett försök!

Alltså fy bubblarns vilket väder det va ute!!! :(( Hade det inte varit för att barnen skulle ha lucia idag o behövde va på plats nu så hade vi nog stannat hemma idag! Haha! Går helst inte frivilligt ut i det här! Lämningen gick iaf super bra med dom båda. Skönt!! Idas avdelning va inne o pysslade o i ett rum rullade en bamse film på projektorn, en dag som denna tycker ja det är helt ok ;) Ida valde pyssel rummet såklart! :) Tim o dom va ute, en stund skulle de va det iaf, tappert av dom tycker ja! Tim vart glad för då kunde han få hoppa i alla vattenpölar! Jag skulle dock föredra snöänglar, snögubbar o åka pulka ;)
Åkte sedan förbi Willys o postade julkorten o skickade iväg paketet me klänningarna till zalando, skönt att det nu är gjort!
Sitter nu alltså o gör ett försök till o få lite jul känsla....

Tänt tomte lyktan, en kopp kaffe, jul musik. O så ska jag försöka se om jag kan få ner mer saker som ska handlas på ons!

Efter det ska jag försöka köra mitt avslappnings program o vila en stund innan det är dax för lunch. Funderar på o göra sushi :P Julklapparna får nog vänta, hinner liksom inte då vi ska va på förskolan kl 13.45....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar