söndag 7 december 2014

2a advent

I morse fick vi äntligen tända det andra ljuset. Myyyys!!!!
Ida o jag kom hem från kalaset vid kvart i åtta. Hon somnade på vägen hem så fick bära in henne = inte alls nå bra!!! Men men! Det va ett super trevligt kalas. Tre rätters o sen fika. Men vi fick hoppa fikat då kl vart så mkt. Saras familj hade gjort det så fint såååå!! Det va hon verkligen värd!! 
Nu är jag trött o mör. I morrn är jag ju sjukskriven så barnen får en lugn morgon, lämnar dom till kl 9 tänkte jag. Sen ska jag försöka få tid hos min sjukgymnast. I morrn el på tis. Hoppas på i morrn men det kanske blir svårt. Annars ska jag ägna dagen till o ta det lugnt. Just nu går det bra med värken. Två punkter jag känner av när jag andas o sen om jag bär el använder armarna mkt gör det ont... Aja, får se vad sjukgymn säger.

Ny duschad o upp krupen i soffan... Ska nog hoppa i säng snart, tror ja, kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar