fredag 5 december 2014

Domen

Jag trodde att ETT revben ev hoppat snett. Men när jag låg där på britsen kunde hon klicka tillbaka TRE stycken!!! :O Gissa om jag vart förvånad! Men med den smärtan jag haft är det iof inte så konstigt. Hon sa åt mig att åka hem o lägga mig efteråt, man känner sig liksom som överkörd av en lastbil efter, det känns tio gånger värre till en början, men det är ju inte så lätt o åka hem o lägga sig när man har två små bustroll hemma <3 Så när jag kom hem (efter att ha sprungit in på affären en snabbis) så satte jag på kaffe o så bjöd vi mormorn på lussebullar :) Pratade ett tag o sen cyklade hon hem. Jag har "slängt" barnen i plurret ;) Har lovat dom ett de ska få kolla på en film sen... Jag orkar inte mkt mer än o laga middag sen...

På fm idag hann jag iaf dammsuga, damma, rengöra badrummet, bädda rent, hänga o vika tvätt o förbereda för middagen. Inser nu när jag skriver att varför i h-vetet gjorde jag allt detta idag när jag mår som jag mår??!! Sjukgymnasten sa åt mig att jag måste dra ner på tempot o ta det lugnare. Jag måste oxå låta det gå helst tre dagar mellan träningarna... Sååå typiskt!!  Vill träna mera!!! Måste tänka på hållningen o hur jag gör när jag klär på o av barn mm mm... Lättare sagt en gjort... Men måste...

Kvällen då... HOPPAS på att en sak kommer på posten. Då vet jag precis hur kvällen ska spenderas :D Annars vete sjutton....

Älskar den här bilden!! Hahaha! Crazy!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar