tisdag 23 december 2014

O så va det bara ett par timmar kvar...

Sen börjar uppesittar kvällen :D
Jag ligger bra till i tids schemat, tror o hoppas ja! :S haha! När Tim vaknade mös vi en stund. Han åt lite makaroner (hans önskemål, sååå skönt att han äntligen åt nåt!) o sen åt han ett halvt päron o Ida lite vindruvor. Farmor o farfar kom förbi o lämnade paket o lite mat (köttbullar o gröt) Pappa kom förbi o lämnade ännu mer paket mat (Janssons, medwurst o sylta) Sen kände jag att barnen trots allt behövde lite frisk luft! Så klädde på dom i cykelkärran o tog oss en halv timmes promenad i friska luften. Härligt! Sen kom min bror me meeer paket! O vi lämnade ett par till dom ;) Ida somnade i cykelkärran så fick lägga in henne i soffan. Vet ej om hon sov på riktigt men efter ca 15-20 min kom hon upp. Medan hon vilade tittade Tim på film i deras rum medan jag röjde upp där. Som det såg ut!!! Men nu är det fint. Överallt! :) Har även kokat äggen som jag ska göra ägg halvor av i morrn...
Patrik kom hem för en halvtimme sedan, då hjälptes vi alla åt o lägga alla paketen under granen. Våra ska oxå dit när barnen lagt sig ;)
Nu ska jag till Willys en snabbis. Sen tänkte jag hinna duscha innan barnen ska läggas. De sista julklapparna får slås in till uppesittar kvällen. O middagen tar vi oxå då. Tomtegröt o skinksmörgås :)

Ida gick lös me min kamera idag, så bjuder på några (suddiga) bilder som hon tagit ;)


;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar