måndag 8 december 2014

Måndag morgon

Då jag skulle va hemma idag behövde vi inte gå upp så tidigt. Tänkte att barnen fick sova så länge de ville. Ida sov till strax efter kl 7 o Tim vaknade runt 7.45. Skönt för dom! Vart frulle i lugn o ro innan vi begav oss till deras förskola. Lämnade dom runt kl 9. Ida va lite ledsen. Hon vill såklart va hemma me mig. Men när jag åkte därifrån hade det redan gått över. Svängde förbi Willys en snabbis. Men bara av att klä på mina barn o det lilla jag handlade gjorde att jag fick jätte ont. Nu känner jag mig helt slut! Har försökt ringa min sjukgymnast men inget svar. Har nu mailat så hoppas hon svarar SNART! 
Har oxå fått i mig frulle....

O se! Jag har pålägg på ;) Brieost, yammie!! :) Surdegsbrödet är supergott!!

Nu ska jag vila en stund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar