lördag 20 december 2014

Julklapparna inslagna!!

Oj så skönt! Hela 33 paket har jag slagit in, nu vill jag inte slå in fler! Hahaha! Men det måste jag, två till ;) Barnens resväskor. Patrik ska kolla efter kartonger till dom på sitt jobb på... Tis! Blir till o sitta sista kvällen dårå :P 35 paket totalt. Helt sjukt! Då är ju barnens paket de får i strumpan på morgonen oxå inräknat. O så är 5 paket till några andra... Men 15 paket i var känns FÖR mkt!! :O Skulle inte bli så! Dock är det oxå en hel del smått o gott paket oxå. Pennor, sudd, örhängen mm mm. O så några lite "större" Men samtidigt känner jag så att på julen (o när de fyller år) FÅR man skämma bort barnen. Kan bara föreställa mig deras lyckliga ögon!!! Jag älskade julen när jag va liten, gör det fortfarande men nu för spänningen i mina barns ögon!!! <3
Hoppas bara de kryar på sig nu!!!! Tim vaknade för en stund sedan o skrek, hade hjärtklappning o skakade. Det gjorde han på dan när han vilade oxå. Stackarn! Han får ofta så när han är el håller på o bli sjuk o har feber.. Mardrömmar skulle inte barn behöva uppleva :(

O över till nåt helt annat! Idag bjöd mannen på 3 rätters. Inte helt fel!! :D
O medan vi åt tittade vi på turtles filmen som gick på bio (den otecknade) va faktiskt bra, rätt rolig!
Först åt vi då förrätten (såklart, haha)

Toast skagen!

Sen huvudrätten....

Det skrev jag ju förut vad det va. Såååå gott!!!

O så desserten....

Kladdkaka, grädde me vanilj o bär... Yammie!!!

Allt va sjukt gott! Hamnade lite i matkoma där ett tag :P Skönt o titta på film o låta maten smälta! :)
Efter filmen tog jag som sagt var tag i o slog in de sista klapparna!

Nu är jag trött o tänker gå o lägga mig. Har en känsla av att det blir en skit natt för fjärde natten i rad... Inte lätt när de små <3 är sjuka, tycker synd om dom... 

Godnatt!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar