torsdag 4 december 2014

Bästa sjukgymnasten!

I fre när jag hade så ont efter träningen bokade jag en tid hos min sjukgymn till i morrn. Men efter helgen kändes det bättre o när jag tränade i mån så kändes det oxå bra, även i tis. Så jag avbokade tiden. DUMT gjort!! Igår efter träningen fick jag jätte ont o idag är det myyyycket värre!! Att jag ens klarat av dagen är helt otroligt!! Men det har varit en tuff dag. RIKTIGT tuff! Hade vi varit på Smulan hade jag åkt hem. Men nu va vi i kyrkan (hade tagit bussen dit) för o öva inför lucia o leka. Så jag härdade ut. Men bröt ihop i bilen på vägen hem. Orkar liksom inte. Varför kan det inte bli bra!!! Att ha dragit det största lasset på jobbet både förra veckan och denna, plus kommit igång me träning blir föööör mkt! Tror inte det hade varit nå problem om det bara varit träningen. Min kropp kanske inte klarar av att jobba på förskola??

Hämtade hem barnen. Knåpade ihop en middag till dom o satte mig sedan i soffan. Då kom Ida o Tim o skulle pyssla om mig <3 Fick MASSA hårspännen i håret...

Haha! O fler kom till :P 

Sen vart det sov dax för dom. Envisheten i mig läste en saga för dom. Men alltså det är inte skönt me en arm som värker, sticks o domna :( för att det är skuldran som värker....
Mailade iaf min sjukgymn o talade om hur det va, att jag är rädd att det är revbenet igen. Annars är det nåt annat som är fel! Hon va så snäll o klämde in mig kvart i två i morrn. Såååå glad o tacksam för det!!!! O för mamma som kommer o passar barnen så jag kan komma iväg. 

Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska sova. Som ni förstår får inläggen som jag skulle skriva idag (som jag lovade igår) vänta tills jag klarar av o skriva mer. Nu är armen bortdomnad :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar