onsdag 10 december 2014

Bättre sent än aldrig...

Lämnade barnen strax efter kl halv nio. O for sedan till sjukgymn. Det gick väl bra på ett sätt. Två revben högt upp som behövde klickas på plats, det högra satt o tryckte mot nyckelbenet o musklerna i axlar va sten hårda! Hon satte dom på plats, satte akupunktur o sedan ett super stark liniment så nu brääääns det :/ Hon sa åt mig o att jag nu MÅSTE ta det lugnt!! Hemma en vecka till. Då ska jag gå o röra mig lite, korta lugna promenader, göra så lite som möjligt (dvs dra ner på mina krav, det blir jul ändå sa sjukgymn :P ) köra avslappning o lära mig att ta det lugnt, koppla av o varva ner. Hon sa att jobba me barn, ha egna små barn, träna o så mina krav på hur jag vill att hemmet ska se ut har blivit för mkt för mig. Nu ska jag ta det lugnt en vecka, sen måste jag lägga upp en vardag som funkar utan att jag kör fullt ös 6 på morgonen till 21-22 på kvällen 5-7 dagar i veckan.
Nu ska jag lägga mig på soffan en stund...

Idag blir det inte många knop gjorda, idag får jag inte göra nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar