fredag 26 december 2014

Annandag jul

Vi fortsätter på samma tema när det gäller rubriker ;) haha! Blir värre i morrn :P

Känns fortfarande konstigt o lite tråkigt att julafton är över... MEN om NIO dagar drar vi ju till Sälen!!!!! :D Hur underbart som helst!!!!

Det ska bli så mysigt o åka dit me barnen. Till Lindvallen ska vi, det är perfekta stället o åka till när man har barn!

Mamma o pappa ska ju oxå me :) Så är vi fler som kan hjälpa barnen o åka! Blir nog jag o pappa som får ta ett barn var ;)

Idag då. Tim sov bredvid mig i natt o mannen i soffan ;) Tim fick en hostattack vid tolv tiden när vi skulle sova o då va det lika bra han och ligga bredvid mig då han så gärna ville det... Ida kom in vid 7.15 till oss o då vaknade även Tim... Föööör tidigt tyckte jag :P Men jag vart ändå chockad att vi alla tre somnade om o sov till 8.30! :O Inte helt fel ;)
Det vart lite mys i soffan....

Mina älsklingar <3

Frukost åt vi inte förren kl 10 :) Donade lite här hemma medan barnen lekte på för fulla muggar! Tim börjar äntligen bli piggare. Ingen feber, men seg o blir snabbt trött. Inte så konstigt när han varit så dålig så länge....
Vi gick sedan ut o lekte lite o åkte pulka. Kallt men soligt o fint :) När vi kom in va Tim trött! Trodde inte han skulle sova idag när han vaknade så sent. Men han behövde verkligen det! Så han ligger o sover nu... Jag har fixat i köket o ställt tillbaka bordet o bytt den stora fina julduken till jullöparen. 
När Tim vaknar ska de få lite lunch o sen ska vi hem till Patriks pappa som fyller år. Får se om de åker sj o jag passar på o göra nåt annat ;) el om jag följer me...
Tanken är oxå att vi ska åka o köpa hjälmar till barnen som de kan ha när de åker pulka/skidor/skridskor. Det känns inte säkert me cykelhjälm! O så behövs det handlas lite mjölk, juice, frukt o grönt ;) Så så ser dagen ut än så länge! Hoppas Du har en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar