onsdag 17 december 2014

Sjukling :(

Ida har varit små gnällig denna vecka, ätit dålig o varit extra mammig. Kollat hennes temp ett par gånger men nopp! 
Men nu tyckte jag verkligen hon kändes varm! Kollade me öron temp o den visade 38.1 :( Stackarn! Hon har alltid runt 36.6 annars. Märks att hon är hängig... Igår sa hon att hon ville sova på "dagis" så det va ju nåt på g...
Kollade även Tims temp då han såg lite röd rosig ut om kinderna och oxå varit halv dann, den visade 37.7... Svårt o veta me han då han legat högt i normal kropps temp. Tycker dock det varit bättre den senaste tiden. Så tror även han är på g o få feber....

Mys framför tvn är helt ok när man är sjuk!!

Tror även jag är på väg, kollade min temp som normalt ligger på 36.3 o nu hade jag 37.3... Kan ju vara nåt som jag har i kroppen. Får se vad läkaren säger på fredag...
Båda barnen blir såklart hemma i morrn. Så nu kommer de ej tillbaka till förskolan förren den 12 jan! :)
Patrik får va hemma me dom i morrn. En dag ska jag kunna va på jobbet tycker ja... Får se hur min temp utvecklar sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar