torsdag 25 december 2014

Julafton 2014

Oj vilken dag! Tänk, snart är det juldagen....
Det vart en små stressig fm som inte vart bättre av en Tim som inte alls mått nå bra idag. Hög feber igen o en hemsk hosta! Följt av att diskmaskinen ballade ur mitt under matlagningen. Fick köra den en extra gång, vilket inte hjälpte så det fick bli handdisk.
När alla kommit vart det glögg o sen åt vi. Massor!!! Haha! Jag åt dock lite efter de andra. Tim låg i våran säng nerbäddad o mådde verkligen inte alls nå bra. Ville ha mamma hos sig o är man sjuk så är man. Klart jag satt me honom <3
När alla ätit upp gick jag in till Tim igen (Patrik böt av mig ett tag) Sen röjde världens underbaraste man o syster undan allt i köket efter <3 OCH fixade kaffet ;) så allt va klart tills Kalle började! :) Tim orkade sitta i knät hos mig i soffan o titta hela tiden. När det va slut så kom äntligen TOMTEN :D Som Tim längtat!!! Först va de lite blyga men sen gick de fram o hämtade varje paket, fram o tillbaka typ hundra vändor! Nädå ;) men inte långt ifrån! Såååå mkt paket de fick! Tim kämpade tappert o orkade öppna nästan alla, när det va fyra kvar orkade han inte mer utan jag fick öppna. Ida öppnade alla själv! De vart så glada för allt fint o roligt de fick! TACK ALLA!! <3 Medan vi alla andra öppnade våra gick Tim o la sig i sin säng o kollade på en av filmerna han fick (Jake o piraterna) tog inte lång stund o sen sov han...

Sen har kvällen rullat på me julklapps öppning, fick jätte fina (o coola motiverande) tränings tröjor av syrran o en tränings väska, TACK FINA DU!! <3 Så käkades det vickning, barnen kom upp o sa att det va mat dax o att deras magar kurrade :P Hahaha! Så de åt lite mat de me innan de gick o la sig igen ;) 
Innan vickningen hade diskmaskinen ballar ur IGEN så Patrik handdiskade ALLT o det va MYCKET!! O pappa torkade ALLT! Bra team work!! TACK snälla pappa!! <3 O Patrik! Han har varit underbar i kväll <3 Lite extra en vanligt ;) Hihi! Sen gick farmor o farfar hem o vi andra satte oss i soffan o hade lite mys o skoj o började titta på några avsnitt av Sunes Jul (julkalendern) Som vi skrattade! Då va det bra julkalendrar! 

De gick hem för ett tag sen o nu tänker jag soooova!!! Sååå trött!!

Bjussar på några bilder. Dock inga på Tim då han gick i kalsonger hela kvällen o såg sååå hängig ut. Kändes inte rätt o lägga ut bilder på han då...

Bästa tomten! :D


Ida hämtar paket....


Glad tjej! :D 


Mitt hjärta i fina prinsess klänningen <3


O i pirat outfiten!!! ;)

I morrn (el kl är över tolv) så idag har de massor att leka med! :D Kommer ett inlägg lite mer om vad de fick sen ;)

Godnatt på Er!

1 kommentar:

  1. Tycker Ida är sååå lik din syster Amanda när hon har prinsess kläderna på sig! Söta flicka <3 Ser ut som ni hade en väldigt trevlig jul!

    SvaraRadera