tisdag 23 december 2014

Dan före doppare dagen....

I kväll ska det läggas MASSOR av paket under granen...

Så mysigt!!

Barnen vaknade några gånger i natt. Men som tur va sov Tim till halv åtta o Ida strax efter kl åtta. Jag har hunnit vika tvätt o slängt in en ny maskin. I kväll ska torkställningen undan o kommer inte fram förren tidigast i övermorgon!
Om en timme kommer min jobbar kompis Susanne o hämtar en sak vi fick från jobbet i julklapp (en kasse me massa mat) även min bror kommer komma förbi idag o lämna paket till Ida o Tim o jag ska ge han paketen till Isadora o Isolde från oss :) Farmor o farfar ska oxå komma förbi o lämna deras paket o köttbullarna o gröten som farmor gjort. Så de ska slippa släpa på det i morrn! 
Nu ska jag ta o fortsätta me mina bestyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar