tisdag 9 december 2014

15 dagar kvar...

Till JULAFTON!!!! Weeeiii!!! Känner mig alltid som ett barn när det gäller julen! Älskar verkligen julen!!

Idag då. Skulle önska att vi kom ut en sväng, dock har jag lite o stå i. Kl 14 ska jag lämna barnen hos mamma o åka o jobba. Japp, konstig tid va?! ;) Vi har nämligen lucia på mitt jobb kl 15.30. Men vi i personalen ska va där lite tidigare o fixa iordning o så. Efter lucian har vi en liten "personal fest" äta tomtegröt, skinksmörgås o så :) jag har fixat julmusten! Så innan kl 14 ska jag se till att det ser någorlunda ut här hemma, plocka lite o så, tvätta, ja det vanliga helt enkelt! O så ska jag mysa o busa me bustrollen mina <3
Fixa i ordning mig måste jag oxå, o äta lunch ska vi hinna me ;) Fixar mig nog medan Tim sover sen :)

Frukosten precis intagen... Älskar tända ljus, det blir så mysigt o fridfullt på nåt sätt!

Hoppas Du får en bra tisdag!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar