lördag 20 december 2014

Nästes tur....

Tim vaknade tidigt i morse i våran säng, va lite ledsen o sa att han ville gå o lägga sig i sin säng... Så skulle lyfta dit honom o känner då att han är väldigt varm...
Han somnar om i sin säng o vaknar sen vid sju, går upp me han o kollar temp o då visade den 38.7.... Så nu är det då hans tur... Men nu hoppas ja han hinner piggna på sig till jul. O håller tummarna att jag o Patrik klarar oss!
Ida verkar piggare idag. Har iof inte träffat henne sen hon vaknade o gick upp. Jag har haft sovmorgon o sovit fram till halv tio. Men som det har låtit verkar hon piggare ;) Denna dag händer det nog inte så mkt... Måste planera in lite när jag ska göra allt innan jul, städning, matlagning osv.... Matlagningen får nog bli på tis när jag är ledig, sen är det ju den där förbannade städningen. Vill inte göra den för tidigt för det blir skitigt så fort tycker ja. Men i morrn el på mån måste jag. Både jag o Patrik jobbar på mån... Jag är ledig tis o han slutar kl 13 på tis. Tanken va att barnen ska va hos deras farmor på mån, då skulle vi lämna dom i morrn efter middagen o så skulle vi gå o se sista Hobbit filmen... Känns dock som om planerna måste ändras....

Lill killen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar