fredag 5 december 2014

Smärtan lyser igenom...


Fy faaaaan alltså!!!

Önskar ingen detta. Föder MYCKET hellre barn än o har så här. När man föder kommer det ju nåt gott med smärtan. Men detta alltså!!! Man undrar varför, vad är fel???? Det borde börj kännas bättre men det blir sämre o sämre. Kan knappt andas. Kan inte sitta el ligga. Känns en aningens bättre när jag står... Detta är nästan outhärdligt!!!!! Har provat olika tabletter men INGET hjälper. Vad ska jag göra????? Det snurrar i huvudet av smärtan. När jag stretchar ut lite så snurrar det som sjutton o när jag ställer mig upp... Funderar på att lägga mig. Men till vilken nytta. Det hjälper ju inte heller...
Ursäkta mitt gnällande o klagande, men ni skulle bara veta hur detta känns... Kan knappt använda höger arm :( Gah!!!!!!!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS det är bättre i morrn!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar