söndag 28 december 2014

Vadan denna trötthet??

Alltså är så sjukt trött hela tiden... Misstänker dock att det beror på att man vänt lite på dygnet. Lägger sig efter kl tolv o vaknar strax innan kl åtta...
I morrn ska man ju pallra sig upp o jobba :/ Sen ledig två veckor igen ;) Men jag kan styra tiden lite som jag vill i morrn då det inte är nå barn där, ska jobba praktiskt. Tänkte försöka va där till typ kö 9. Tim ska få spendera dagen me moster Amanda o Ida ska få följa me o leka me kusin isadora! :) Så det ordna sig som tur va! 
Träningen idag gick väl sisådär... Fick ont redan efter typ 10 min... Det vart bara 30 min träning sen fick jag ge upp. Måste lyssna på kroppen o ta det lugnt. Även om det är SJUKT frustrerande då jag bara vill träna järnet ju!!!! Aja, får se hur det känns i morrn. Städningen jag hade tänkt ta tag i idag får vänta....

En kopp kaffe...

O mys i soffan me mina två små älsklingar <3 Ska testa att Tim inte sover idag :/ Han somnar liksom inte förren runt 20-20.30 på kvällarna när han sovit, även om han bara sovit ca 20-30 min...
Men han är trött. Så vi får se hur detta går :P Försöker få han o vila bredvid mig på soffan, går sådär ;) 
Idag blir det tacos! Som Ida längtat o väntat på det. Men de har ju ätit så dåligt o då har det inte varit så kul o servera det. Men idag så! Vet inte om det händer så mkt mer idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar