onsdag 3 december 2014

O så va det bara en dag kvar...

av denna arbetsvecka! Skönt! Längtar till en ledig fredag me mina älskade bustroll!!!
Denna dag då. Kan ju börja me natten. Jag o Patrik lyckades göra det man INTE ska göra. Nämligen o yppa igår kväll att barnen sover bra på nätterna. Sa att vi kommer få sota för detta. O det fick vi ju! Först Ida som vaknade vid tolv o va arg o ledsen men sen somnade om. Sen Tim som vaknade strax efter kl ett o som vart arg för att han fick ligga på madrassen på golvet inne hos oss (när de kommer in mellan 5-6 tiden får de sova uppe hos oss. Annars är det madrass på golvet som gäller. Detta för att vi ALLA sover bäst o inte sova för trångt) det slutade me att han väckte Ida. När hon kom in somnade han o sen tog det ett tag så sov hon me. Men då vart det ju hon som fick ligga mellan oss från kl ett! Man mådde ju sådär lagom bra när kl ringde 5.20... O me huvudvärk :( Pallrade mig ändå upp o iväg o tränade. Det gick bra. Sedan iväg till jobbet. Där va det full rulle me lussebak mm mm fram till kl 16. Då åkte jag o hämtade barnen. Båda va på Idas avdelning när jag kom :) Berättar mer om det i morrn, nu är jag för trött! Hem o fixade middag till dom. Me en sprängande huvudvärk o såååå ont av träningen :( När Patrik kom hem vid halv sex så lyckades jag pallra mig iväg. Först till rusta för o köpa lucia krona till Ida (hon vill vara det på lucia :) Sen till Elgiganten där jag handlade Patriks julklapp ;) Vidare upp på Gränby o in på Apoteket o hämtade ut ett recept, in på kvantum o handlade nåt o äta till mig o mannen o sen ner på Leklust en sväng o köpte en fin familjekalender (måste ha en för nästa år då det börjas behöva skrivas upp saker för då) o så hittade jag fina glittriga lite tjockare stjärnklistermärken som jag ska ha till barnens "belöningstavlor" (mer om det sen oxå ;) hoppas ja kommer ihåg allt "mer om det sen" hahaha) Efter det kunde jag äntligen åka hem. Tog mig en dusch o sen åt vi o mös till två avsnitt av The Originals! 
Men nu är det verkligen sov dax för mig. I morrn väntar ännu en intensiv dag på jobbet....

Idag när vi kom hem från förskolan, Ida ville att jag skulle ta kort när hon gick baklänges <3


Tim me ;) Så mörkt det är vid halv fem... Vill ha snö o sol nuuuuu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar