fredag 5 december 2014

Fredag morgon

Sovit kasst för 4e natten i rad. Bläää!! De tre tidigare kan jag skylla på barnen, men inte i natt. De sov hela natten i sina sängar ända fram till kl halv sju! 
Skulle tro att det är smärtan som gör att jag sover kasst. Det är lite bättre nu, men den kommer smygande ju längre jag är uppe...
Frukosten är redan intagen o jag sitter o dricker mitt morgon kaffe....

Mysigt!

Skulle dock inte tacka nej till att få gå o sova en stund nu :/

Ida va så gullig i morse. Hon kommer in i vårt sovrum o kryper upp i våran säng o lägger sig bredvid mig, säger sedan:
 "-vem är du?" Hahaha!!! Följt av: "-är det mamma el pappa?" Som jag skrattade!! Sa att det va mamma, pappa har åkt till jobbet. Då säger hon: "-då är det fredag idag o lördag i morrn, o då får vi godis!!" med ett glädjetjut! O så börjar hon sjunga sången om alla veckodagarna <3 Gullfian!! Hahaha! Bästa starten på en ledig men tidig morgon ;)
Nu på fm tänkte jag städa lite, dammsuga, damma, byta sängkläder o tvätta!  Annars blir det en lugn dag idag :)

Hoppas Du får en bra fredag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar