måndag 22 december 2014

Måtte jul stämmningen infinna sig...

Sjuka barn o en totalt slut mamma. Redan. Det går bra nu! El inte...
Barnen vaknade ju förut o somnade inte om förren för en liten stund sedan. De vaknar båda titt som tätt om vartannat... Det blir en 6e natt alltså. O tro mig, jag tycker SYND OM DOM!!! Men jag orkar alltså inte. O me ett psyke i botten. Jag är fet så jag mår illa! Mår så sjukt jävla dåligt av detta!!!! Det känns som om jag går upp flera kg varje dag. Vad är fel??? Kan knappt äta för jag mår illa. Jag som ÄLSKAR julen. Ska detta bli min mardröms jul?? Jag vill så gärna kunna släppa detta o njuta. Men jag SKÄMS över mig sj. Jag är så jävla dum....
Skiter i allt för i kväll o går o lägger mig. Känner ändå ingen jul glädje el motivation! Men jag SKA kämpa mig igenom denna jul, för barnens skull!! Ida sa redan i kväll att hon hade svårt att somna för att det snart är julafton. Åh! Kommer sj ihåg den känslan!! Älskade ungar!!! <3 Vill sååå gärna att de ska bli friska, för deras skull, så de orkar me dagen!
I morrn ska det göras en hel del. Tur mannen slutar kl 13.

Godnatt på Er! Ska försöka vakna på bättre humör i morrn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar