söndag 7 december 2014

Kalas redo!

När vännen sin fyller 40 år, då är det bara till o bita ihop o pallra sig iväg. ALDRIG att jag skulle missa det!! Idag känns det dock betydligt bättre, inte lika ont. Gjorde ju typ INGET igår så det beror nog på det. Idag på fm va mannen iväg en sväng o då bakade vi än en gång pepparkakor (kanske inte min bästa idé, men ville göra nåt me barnen) Tim gav upp rätt snabbt. Men Ida bakade upp hela degen....

:)


Hon ville använda mammas stora kavel ;)

Efter det va det dax för lunch för barnen o efter det knåpade jag ihop ett kort till Sara...

Inget stordåd då jag inte kan sitta så länge...


Men helt ok o roligare än o köpa ett!

Pepparkaksbak o göra kort va nog två saker för mkt. Men det gick! Lite ont nu men inget jag inte står ut me. Jag börjar tro mer på nerver i kläm o mörbultade muskler. Men jag kan ha fel, har haft det förut iaf....
Har fixat iordning mig....

Det får duga!! Locka håret vågar jag inte ge mig på. DET blir för mkt...

Har oxå fixat Ida. Hon får följa me mig. Barnen behöver lite tid ifrån varandra o jag klarar nog inte mer än en me mig. O då tänker jag på värken o inget annat....

Nej, fixa Idas hår innan vi ska bege oss till Gränby för o köpa en fin fin blomma!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar