torsdag 11 december 2014

Kärleken helar!

Jag har den underbaraste mannen! Kunde inte ha nån som stöttar o hjälper mig mer än han! Har bryr sig verkligen om mig, han är rädd om mig!!
Som han sa idag: har dig hellre glad o lite smuts i hörnen hemma än inlagd på sjukhus där jag o barnen bara kan komma o hälsa på. So true, ett wake up call för mig! Jag vill vara med mig familj. Idag lämnade jag barnen vid nio, hade lovat dom o hämta dom kl två o så skulle vi hem o äta mellis o sen baka trolldegsfigurer (fråga mig inte hur jag tänkte, ville göra barnen glada o ha nåt o längta till!) Efter jag lämnat dom o kom hem, slocknade jag i soffan. Va helt slut! Sovit kasst i natt o somnade sent. Sov i 1.5 timme. Åt lite lunch o sen tänkte jag att NÅT måste jag väl ändå ta tag i! Åkte upp till Gränby. In på TGR o handlade några pyssel grejor till trolldegspysslet, in på Leklust o köpte ett par julklappar till barnen, till hm o köpte en julklapp till farfar o sedan akademibokhandeln för ytterligare en julklapp till farfar. Där borde det ha räckt! Meeen vart såklart en sväng in på kvantum för o handla bara ett par saker. Men det va nog. Där sa det stopp. Ringde till Patrik när jag skulle åka därifrån o bölade för att jag hade ont, för att jag gjort allt detta (mest arg för att jag inte klarar det!!) o för att jag lovat barnen att göra trolldegsfigurer. Hur skulle jag orka??!! Gulliga han sa att vi gör trolldegsfigurer när han kommit hem, efter middagen så gör att det me barnen o så assisterar jag. TACK älskling!!! <3
Hämtade barnen vid halv två, glada spralliga barn som först inte ville hem, Tim har så kul uppe på Fantasin o Ida hade lekt så bra med en annan kompis, så himla kul! :D
Det vart mellis när vi kom hem. Sen har de lekt på för fullt! Det är fullt ös o ståhej, men de leker så bra tillsammans så det får va så! :) De säger åt mig o lägga mig me täcke o kudde i soffan o bara ta det lugnt! Haha! Gullungar!! <3

Ida med sommar sandaler o vinter mössa! Hahaha!!

Snart ska det gräddas pannkakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar