lördag 6 december 2014

Så surt!!!

Men oxå så tacksam!
På fm gick vi me barnen fram o tillbaka till Willys. De fick köpa lördags godis :) Sen va jag slut! Vi hade bestämt att vi skulle till Leos efter Tim hade sovit o Amanda skulle följa me, då jag inte kan ränna där. Det sluta me att jag är hemma o de fick åka själva. Är så jävla sur o arg för att jag inte kan göra nåt! Palla!!!! Men är sååå tacksam att Amanda följer me så de kunde få komma iväg. De va två glada o förväntansfulla barn som åkte iväg me pappan för o hämta moster :) De kommer få det super skoj!!! Själv har jag lagt mig för o försöka vila. Inte lätt det heller när man har ont när man ligger....

Provade spikmattan. Men aj!!! :/

Har även meddelat chefen att jag blir hemma på mån :/ tills jag varit till sjukgymn igen. Sen får vi se om jag får klartecken o jobba el blir sjukskriven....
Så länge det är så här KAN jag inte jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar