söndag 21 december 2014

Fart o fläng!

I morse vart det inte frukost förren närmare kvart i tio. Jag hade smsat me mamma o bestämt att vi skulle ses på Gränby. Kom dit vid kvart över tio, o redan då kom det allt mer o mer folk. Jag köpte hårfärg så jag kan färga utväxten, julstrumpe paket till mannen, uppesittar lott (enda gången på året då jag spelar Bingolotto, men det gör att det blir ännu mer julkänsla!!) två linnen till mig :S Skit snygga, lite rockiga. Men jag trivs så sjukt dåligt i min kropp så det va jobbigt o prova kläder...
Det vart några affärer vi tog oss igenom, sen drog jag till Patriks pappa me bilen o lämnade en sladd han skulle ha. Tanken va att jag skulle tillbaka till Gränby men nu va det ännu mer folk så orkade verkligen inte. Tog bilen ner på stan till Filmstaden för o lämna tillbaka biljetterna till Hobbit, o sen gick jag förbi Cupido o köpte me mig en sallad hem (för det va jag värd då jag va tvungen att parkera lång bort o gå länge o frös :( Tror att jag håller på o bli sjuk nu. El så är jag bara helt slut efter så många dåliga nätter..) På vägen hem körde jag in vid Willys o gick först in på MM o köpte lite o sen på Willys o handlade bla isglass till Ida. Hon har sån fruktansvärd hosta så om hon äter/dricker mjölk produkter så hostar hon så hon kräks. Hon har alltid varit sån som nästan kräks varje gång hon hostar o nu går det nästan inga pauser mellan hostningarna o då kommer det tillslut upp. Stackarn!! Tim har fortfarande hög feber :(
När jag kom hem åt jag min sallad o sen fikade ja o mannen....

Gott me kaffe!!!!!

Nu ska Ida måla de sista trolldegs figurerna, hon har tjatat sen ja kom hem så det är lika bra hon får göra det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar