måndag 15 december 2014

Jul feeling!

Barnen sjöng så fint så!!!! O va så fina så!!! Först va det Tims tur. Då sitter man som i en jätte stor samling o sjunger tillsammans. Sen gick vi till matsalen o lyckades få plats på front road :D Va orolig att Ida skulle komma o vilja sitta hos oss när de tågade in. Men hon vinkade o såg så glad ut!! Stod längst fram o sjöng så fint! Är grymt imponerad att hon stod där alltså. Hon är ingen som brukar vilja va i centrum när hon pratar o ännu mindre sjunger. Men idag verkade hon trivas <3 Även Tim gjorde dom lite sällis där framme <3 Han fick sig en kram av Ida när han kom fram, syskon kärlek!! <3

Ni får nöja er med dessa kort. På de andra syns för många andra barn o det får man ju inte lägga ut...

Deras mormor o farmor va oxå me o kollade till barnens glädje :)
Efter det vart det fika uppe på Idas avdelning o efter det åkte vi hem! Tog det lugnt o återhämtade oss en stund i soffan ;) Jag började få ont i halsen igår kväll o det har fortsatt under dagen... När vi satte oss ner kände jag hur jag började bli frusen o kände mig febrig. Kollade temp som visa liiiite feber :( Tog alvedon o Ipren o sen dess har det varit ok! Vi gjorde ett ryck o klädde granen. Barnen klädde den så fint :D

<3


<3


Som Ida sa: Vacker!!! <3

Sen käkade vi middag som mannen lagat, sååå skönt o slippa laga mat!!! Vi pt o efter det drog mannen iväg för o köpa lampor till granen då några va trasiga, o en spegel. Ääääntligen har vi en spegel i hallen, efter ÅTTA år!! :O Hade ingen under de 6 år vi bodde i Moga o nu har vi bott här i två år! Bild kommer i morrn när det är ljust ;) Medan hann va iväg vart jag tvungen o sätta mig i soffan en stund o där ägnade barnen sig åt o frisera mig ;) Sen gjorde jag ett ryck o röjde undan i köket efter middagen o fixade barnen för kvällen. 
De har lagt sig men har haft svårt o somna, legat o sjungit lucia sånger, hihi!! Nu har det dock varit tyst några min så de kanske har somnat nu...
För mig blir det till o lägga mig i soffan. Känner mig allt sämre o sämre :( Tim sa vid middagen att han hade ont i halsen. Men vet ej om han sa det för att jag hade sagt att jag hade det el ej. Får se hur han verkar i morrn, hur de båda verkar om det blir förskola el ej....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar