tisdag 2 december 2014

En lugn kväll

Vart inget Gränby för mig. Mannen cyklade dit ist 😊 Skönt!! 
När vi hade käkat middag satt vi kvar vid bordet lääääänge jag o mannen o pratade. Så mysigt! Tredje dagen i rad. O barnen leker på hur bra som helst! 
Så jag han liksom inte ta hand om all efter middagen utan mannen drog iväg o jag fixade barnen för kvällen o läste sedan saga för dom. 
När de sedan lagt sig tog jag tag i o röjde upp i köket. Vek tvätt o hängde tvätt, o plockade det fint i resten av lägenheten. O tog mig sedan en dusch! Men nu har jag satt mig i soffan. Ääääntligen!!!

Två selfies på en dag, det ni! 😝 Haha!

I morrn är det träning på morgonen som gäller. Sen jobb 7.30-16. Hämta barnen o fixa middag. Sen ska jag fortsätta o beta av mig to do list! 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar