lördag 13 december 2014

Iväg på galej!

Vid halv fyra tiden ska Patrik o barnen iväg. De ska hem till sin farmor o sova där. Jag o mannen ska på hans bästa polares 30 års firande. Låter kanske konstigt men just nu har jag noll lust! O det endast pga smärtan! Orkar inte va social me folk man typ inte känner när man inte mår bra. Men det blir nog bra när man kommer iväg :)
På fm idag va det fullt ös me Jonna här o lekte me Ida o Tim. Vi dammsög, skura golv o plockade. Vid lunch gick Patrik o Tim till Willys o handlade lite lördagsgodis till barnen o Tim åt korv me bröd. Jag fixade korv o makaroner till Ida o Jonna. När de hade ätit klart kom Patrik o Tim hem o det va sov dax för Tim o vila för Ida. Så Jonna gick hem. Jag halv slumrade i soffan medan Tim sov. Ska ta mig en kopp kaffe o hoppas på o bli piggare! Plocka ihop grejor till barnen som de ska ha med sig o ta mig en dusch. Hoppas på o bli lite piggare....

Så här ser det ut bland mina foton när Ida gått lös me kameran :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar