tisdag 23 december 2014

This day so far!

Städningen är helt klar! Lite små plock som blir det sista som görs. 
Nu är det koka ägg, slå in de sista julklapparna, flytta bordet o en tur upp på Gränby (ja, igen. Suck!) men det är typ tre saker som jag ska ha. Ett sidenband (o det vet jag exakt vart det finns, TGR) o juice o mjölk. Så det ska nog gå snabbt ;)
Tim har sovit sen strax efter kl 12. Han vaknade till vid ett o va lite ledsen men fick han o somna om. Han behöver sova. O hellre nu än kl fem ;)
Ida o jag har ätit lunch....

Jag gjorde mig en bulgur sallad! :)

Vart lite irriterad nyss. Ringde Patrik för o se om han va på g så jag kunde åka upp på Gränby. Men tji fick jag då han är kvar på jobbet!!!! Han hade missuppfattat så han slutar kl 17. Suck!!!!! Tack för att jag me fick den infon liksom....
Aja, det är som det är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar