tisdag 16 december 2014

Det gör ont! Men det går...

Sjukgymnasten tyckte inte heller jag borde ha så här ont, spec. inte nu när revbenen legat på plats i en vecka.... Så nu har jag bokat in en tid hos en läkare på fre, hon tyckte jag skulle ta lite prover så som köldköteln (stavning?) o sänkan bl.a. För o kolla så jag inte har nån infektion. Så det ska jag kolla på fre!
Hämtade barnen direkt efter o så åkte vi hem o mös. Jag tog mig en dusch o fixade sedan middag. Håller på o rensar kyl o frys inför morgondagens storhandling. Men idag hade jag noll ideér. Kl fem, efter att ha kollat kyl o frys började jag iaf snabbtina tunna fläskkotletter (i varm vatten). Det vart middag även idag alltså ;) Fläskkotletter, tagliateller, grönsaker i ugn o beasås!

Sen har kvällen rullat på. Barnen hade svårt att somna... Två dagar kvar sen låååång ledigt. Det är såååå välbehövligt!!! 
I morrn har jag Tims utvecklingssamtal kl 8.15. Yey! Haha! Hur ska vi komma iväg!! Men det kanske behövs. På Tors ska vi ju upp kl 7.30 så :S
Dom där julklapparna är fortfarande inte inslagna... Får se om det blir i morrn. Ska ju göra en pyssel sak me barnen när jag hämtat dom (tänkte hämta dom kl 14) o sen är det ju jul handeln i morrn. Har skrivit klart matnotan. Två fram OCH baksida plus en till framsida, ni kan ju bara tänka er va mkt!!!
När deal or no deal är slut (som jag lyckades fastna framför) då ska jag lägga mig...

Haha, trött el vadå!! Fast egentligen har jag mer ont än är trött...

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar