söndag 22 juni 2014

Woho!!!

Mannen är en arbetsmyra ;) Nu är oxå listerna, gardinstång, rullgardin o garderober på plats!! :D Endast dammsugning o skurning av golv kvar, sen är det klart! Så underbart!!! Bild kommer så fort jag fått min mobil tillbaka o rummet är HELT klart. Det ska köpas nytt överkast, nya kuddar, det ska upp lite tavellister, tavlor mm. Så småningom ska ja även köpa ett nytt skrivbord :) Sängstommen ska oxå bytas ut till en Hemnes från Ikea ;)
Det bästa av allt är ändå att jag får sova i MIN säng i vårt SOVRUM i morrn!! Löööövly!!! Sista renoveringen gjord här hemma. Om vi inte får för oss o tapetsera om i vardagsrummet... O köket... :P
Nu ska jag fixa lite med packning av barnens "dagis" väskor till i morrn. O min väska ja har me mig till jobbet. Det blir frukost på förskolan för barnen i morrn då Patrik måste åka tidigare. Så jag ska lämna. NU känner jag vilken stress det är o lämna varje morgon. Jag märkte det inte på samma sätt när jag alltid gjorde det. Patrik blir inte lika lätt stressad som jag. Redan nu snurrar mitt huvud av allt som ska hinnas me i morrn bitti. Utan stress....
Nej, borsta tänder o fixa lite va det ja, sen soooova!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar