söndag 29 juni 2014

Iväg me mamsen!

Ska iväg på shopping äventyr me mamma. El typ, en affär. Ska spana in Lager 157 (tror ja den hette) får se hur mkt jag orkar. Planen är att familjen ska åka till Ikea i em. Lite som behöver handlas o tittas på :)

I'm ready!!!

Har kanske skrapat ihop ca 3 timmars sömn i natt... Så trött lär jag bli om nån timme sådär... Hade tänkt vila när Tim vila. Men nu blir det iväg me mamma ist. Kanske lika bra. Så jag är riktigt trött i kväll när jag ska sova! I natt han jag sova kanske en timme o sen vaknade jag av regnet som smattrade SJUKT högt mot fönsterbläcket. Två timmar låg jag vaken. Sen gav även Patrik upp (efter ett försök att tänka att det kan va avkopplande :P haha) han hämtade tidningar o la på fönsterbläcket. Då vart det äntligen tyst. Men då va jag så pigg så låg vaken ytterligare ett tag :/ Barnen kom in kvart i sex. Gah!!! Men vid halv sju somnade de om o sov till halv åtta. Mission complite!! Börja sova längre på mornarna ;)

Nu ringde mamma. Dax o ge sig av! Höres!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar