lördag 28 juni 2014

A memorial line

Tänk att det idag är exakt 3 månader sedan jag fyllde 30 år. Va tiden går fort!! Det va den BÄSTA födelsedagen ever!! Många som kom o grattade o firade mig på min dag. Kändes helt fantastiskt!!

Fix i ordning innan alla kom!


Den stoooora underbart goda fina tårtan!!! 


Jag o min syster <3

O det va inte slut på min födelsedag denna dag. Redan nästa helg skulle jag iväg på en hemlig överraskning. Hade ingen aning om nåt. Bara packa en väska o sätta mig i bilen...

Om the road!!


Kusin Malin, mamma o moster!


Amanda körde o styrde kosan mot Stockholm!

Jag misstänkte då att vi kanske skulle hem till min andra moster el kusin. Det vart till kusinen o hennes GIGANTISKA fina hus!! Va så kul o få se det! :D Där vart vi tilldelade rum o sova i. Jag fick sova sj ;) 
Det åts super god middag. Dracks champagne. 
Sen styrde vi kosan till Stockholm city. Inte ett ont anande om vad som skulle hända. Än en gång vart jag nervös! När vi kom fram förstod ja...

Vi skulle se på flash dance på China teatern! :D

Det va grymt bra!! Jag både skrattade o grät! Efter det styrde vi kosan tillbaka till min kusin där vi åt lite till ;) O pratade ända in på småtimmarna...

:)




Nom nom!!

Dagen efter vart det god frulle o en långpromenad!

Så mkt gott!!


Fint promenad stråk längst vattnet...


Tjej kusinerna <3

När vi kom tillbaka vart det lunch innan hemfärd. Hade en helt fantastisk helg!! Tänk att få bli ompysslad så en hel helg! Den kommer för alltid finnas kvar i mitt hjärta <3

Några veckor senare vankades det födelsedags presenten från Patrik. En London weekend!! Det va med både glädje o fasa jag såg fram emot den. Barnen skulle för första gången sova ifrån oss båda i mer än en natt... Men det gick kanon!! O vi hade en helt underbar resa!!! Så mkt vi hann se! O shoppa! O äta gott! :) Tiden där gick väldigt fort. Vi gick längst westminister Abbey, såg London eye (jag vågade inte åka :P) Big Ben, Några statyer :P London Bridge, Tower of London, Madame Teussude, jag har säkert missat en massa. Vi gick flera mil varje dag!

Planet...


London eye...


Vi o Big Ben ;)


Första ölen!


Man blir törstig av allt promenerande!


London Bridge...


O nån annan byggnad :P

Alla kort från London togs med systemkameran. Så detta kan ja bjuda på från mobilen :)
Tack min älskade man <3 som bjöd på denna resa, äntligen fick jag min weekend resa jag alltid drömt om! :D Vi fick mersmak o det blir definitivt fler sånna ;)

Av pengarna jag fick kunde jag äntligen göra nåt jag velat såååå mkt sedan Ida kom. Tatuera barnens namn! Så ännu en av mina livs drömmar gick i uppfyllelse tack vare min födelsedag, tack vare alla Ni fina!! <3
Den 9 maj slog drömmen in. Mina älskade, fina, underbara barn vart förevigade på mina armar...



Vart grymt nöjd!! Vart precis som jag hade hoppats! Fint o feminint! 

Va rädd att det skulle bli för stort o blaffigt. Men det vart det verkligen inte! Känner mig FIN i dom! O så har kommentarerna om dom som jag fått låtit oxå :)

Detta va det som hade med DEN STORA födelsedagen 30 år!!! Saker som för alltid kommer vara förevigade i mitt hjärta <3

Nu ser jag fram emot en sommar med mina älsklingar. En sommar som innehåller massa roligt. Jag ska NJUTA, KOPPLA AV o HA KUL!!!!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar