söndag 22 juni 2014

Nästan en sovmorgon!

Tim vaknade kl 6 men somnade om i soffan hos oss, tror ja, annars låg han väldigt tyst o stilla iaf ;) Vid halv sju kom Ida upp. Jag sov vidare. Patrik låg vaken o läste medan barnen gick upp o lekte på. Idag va en sån härlig morgon då de lekte i över en timme tillsammans utan någe bråk! Så jag kunde sova till tjugo över åtta. Typ, det va ju full fart runt omkring, så jag halv slumra ;)
Barnen verkar tycka som oss. En lugn o mysig morgon. Har fortfarande inte ätit frukost men nu börjar min mage iaf kurra ;) Barnen har satt sig i soffan för o mysa till Nicke Nyfiken. Jag ska ta o plocka fram frullen nu tänkte ja!

Jag blir galen av att inte kunna blogga som jag brukar från mobilen. Lägga in bilder mm är ju såååå mkt enklare o smidigare då! Nu blir det bara bildlösa inlägga, booooring!! Men borde få min mob i slutet på veckan. OBS, BORDE!!! Hmm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar