tisdag 3 juni 2014

Sommar fest!

Hämtade barnen efter jobbet. Åkte hem o fixade middag o vi åt. Sen cyklade vi iväg till Gränby park där barnen hade sin sommar fest. Va lite osäker på om vi skulle dit då jag tycker det är för sent (håller på mellan 18-19.30) men när jag hämtade Ida kom hon springandes glad i hade gjort en sån fin svensk flagga o sa glatt att hon skulle sjunga sin sång, Idas sommarvisa i kväll <3 O hon pratade hela tiden om att vi alla skulle dit. Så vi klädde på oss o cyklade dit :) Det va kul. Först sjöng alla Sveriges nationalsång o sen Idas sommarvisa :) Efter det hade Friskis o Svettis barngympa. Barnen tyckte det va hur kul som helst!! O som Ida gympade alltså. Höll igång heeeela tiden!! O det höll på ett tag ;) Hon skulle helst stå med fröken Sara o Michelle, som Ida gillar dom alltså!! :) Jag skulle stå bakom. Hmpf!! Haha! Slutade med att Ida o Michelle stod nästan längst fram o jag o Sara hoppa o hade oss lite längre bak :P Riktigt kul hade vi alltså!! Haha! 

Gympa på!!! ;)


Håller Michelle i handen :)


Fika tajm ;)

Vi hade tur me vädret. Det kom några stänk där. Det va när vi skulle cykla hem det började regna ordentligt. Men barnen satt ju i cykelkärran så för dom va det lugnt ;)
Hemma o blöta, iaf jag o Patrik, men himla nöjda!! Tog ett litet tag för barnen att varva ner men sen så somnade de äntligen. Hoppas de inte är alltför trötta i morrn, men risken finns ju :/

Jag tog mig en vaaaarm dusch o nu sitter ja uppkrupen i soffan. Ska strax titta på Biggest Looser finalen. Sen plocka fram barnens kläder o förbereda morgondagen, det lär behövas då barnen nog sover länge i morrn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar