fredag 27 juni 2014

O där försvann även smaklökarna...

Gah!! Att inte känna nån smak av det man äter el dricker suger!! Känns sååå värdelöst o äta god mat el dricka god dryck då. Vi hade tänkt grilla o haft lite firande då Patrik går på semester idag. Jag tänkte öppna en flaska champagne som är sååå god!! Men nej, jag kan lika gärna hålla mig till vatten. Inte ens cola smakar nåt :( Får se om det blir nå grillat el ej!
Lämnade iaf Ida hos mamma vid kvart över nio. Hon hade iaf vaknat på rätt sida o varit så gullig hela morgonen. Skön för henne o komma ifrån oss sjuklingar lite! Hon har iaf det bra där borta ;) Jag o Tim tog en sväng förbi affären då det behövde smör o juice. Fick även bli två askar till me jordgubbar o en varsin plocksallad till mig o Tim till lunch. Finns inte en chans att jag orkar ställa mig o laga nåt! Han valde sj makaroner, kyckling, ägg, maj, morötter o melon :) Jag tog lite jag me, 20 kr st vart det för dom, så det va ju inte höjdar mkt i dom om ja säger så. Men mer fick jag ändå inte i mig. När vi gick hem lekte Tim lite på en lekplats längst vägen. Men jag orkade inte länge. Solen o värmen tar kål på en när man mår såhär! Gick hem o han stannade på våran uteplats o lekte medan jag packade upp o sen gick jag ut en stund till honom. Redan kvart i elva sa han att han va hungrig så vi gick in o åt. Han åt sin sallad, plus en macka plus en massa jordgubbar ;)
Han är så rolig. Ville inte alls sova, va inte trött. Igår somnade han inte förrän strax efter halv ett. Nu la jag honom strax efter halv tolv o fem min senare sov han :P Nu tänker jag passa på o göra detsamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar