lördag 28 juni 2014

En vilo stund!

Märks att ja fått tillbaka mob va? ;) Kommer inlägg på löpande band! Haha! Jag ligger just nu på sängen o försöker vila lite. Patrik badar barnen, så man får passa på! Vi kände att barnen, o vi, behövde lite luft. Så det vart en liten runda förbi barnens "dagis" o ankdammen o vidare till affären. Jag o Patrik gick, Tim satt i vagnen o Ida cyklade. Hon har blivit en riktig hejare på o cykla! Två vurpor gjorde hon, en av dom flög hon rätt ordentligt ner i ett dike. Såg bra roligt ut! Haha! O det gick bra för henne. Upp o cyklade vidare. Envis som morsan sin ;)

Tim försöker titta på när syrran cyklar....


Hejar på ankorna!


Vi vände på sittdelen till vagnen så Tim kunde sitta framåt ist :)

Handlade lite o sen gick vi hem o fikade...

Idas o min kladdkaka fick tummen upp ;) Jag smakade en tugga men bestämde mig för o vänta till kvällen....

Jag o mannen har nämligen planerat en tre rätters middag. Yammy!! O jag känner lite smak igen!! *tummen upp på det*

Den stunden vi va ute tog de sista krafterna ut mig. Känns verkligen när man anstränger sig att man inte mår bra... Så här ligger jag...

Försöker att vila iaf...

Känns som att det varit en bra o mysig dag idag. Helt perfekt! Ska bli skönt me en mysig kväll me älsklingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar