söndag 29 juni 2014

Alone AGAIN!!!

Nu är det faktiskt inte roligt längre!! Ons, tors, lör o idag är mannen borta... Nån kväll nångång ibland kan va skönt. Men inte så här ofta. Fy för o va själv!! Beundrar dom som är ensamstående (även om det inte alltid är frivilligt) som klarar det. Tycker väldigt synd om er som inte klarar det. Hua, förstår er. Jag vet ändå att jag har en man som kommer hem. En stor styrkekram o eloge till er alla ensamstående!! Ni är så jävla starka!!! 

Nu ska jag iaf ta bort gammalt nagellack o sen ta mig en dusch innan ja kryper upp här i soffan....

Hmm, kanske ska tända nån lampa el nå ljus ist för o sits här i mörkret...

By the way, Patrik meckar än en gång med sin bil. Det är körförbud på den just nu. O vi behöver två fungerade bilar. Så till hans försvar kan jag säga att det va det sista han ville åka o göra i kväll, men ett måste. Han är duktig han min älskling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar