lördag 7 juni 2014

Vaken i 22 timmar!!

Vaknade ju kl 6 igår morse o la mig nästan 3.30 i natt :S
Ber oxå om ursäkt för extremt dålig uppdatering igår!! Men dagen gick verkligen i ett!!
Amanda o ja va på Gränby till runt halv två. Jag hittade leggings, jeans kjol o en tjocktröja. Hittade även ett linne men köpte inte det. Vi åt lunch. Sjukt gott me sushi ute i solen....


När vi kom hem från Gränby började jag packa min väska. Tog även bort det gröngula nagellacket, va inte riktigt jag. Så det vart detta ist....

Trivdes bättre i detta ;)

Sen kom ja på att jag faktiskt ville ha det där linnet. O oxå en bh. Så vid halv tre åkte jag åter upp på Gränby. Köpte linnet. Gick in på Lindex o plockade tre bh-ar som ja kunde ha :D gillade alla o kunde inte bestämma mig. Så jag kom hem me alla tre ;) Åkte direkt där i från hem till min fina vän Sara som bor en bit utanför alunda. Det vart god middag, fika o myyyycket prat!! Vi kan nog prata hur länge som helst, om allt. Tänkte inte åka hem så sent men vips va kl kvart i tio! Åkte in till stan o parkerade hos min farmor o farfar då Patrik lånat ut min parkering till Stefan. Gick hem till pappa. O bestämde mig, fast jag va sjukt trött, för att dra ner på flurran o möta upp ett gäng brudar, bla syrran. Patrik va snäll o skjutsade ner mig, det regnade ju :P Stefan va ju kvar här hemma o hade koll på alla tre barnen som sov :)

Väl på flurran vart det fullt ös!! Mycket dans o mycket dricka på kort tid! Haha! Men kul va det! Tog halv tre bussen hem o stupade i säng (i Amandas säng!) kl halv fyra. När ja vaknade första gången halv sju va jag fortfarande små full :P Haha! Men som en stund till, åt frulle me pappa o sov igen. Kvart i ett vakna ja av att Patrik ringde (woopps, sov lite längre än ja tänkt) ;) Han o barnen skulle gå ut. Så jag hoppade (läs masade) mig upp ur sängen. Plockade ihop mina grejor o gick hem. De va ute så vi fortsatte va ute o leka i drygt 2.5 timme. Gick till Willys o köpte varsin glass oxå...





Starke Ida!! 

När vi kom hem ville barnen leka en stund på uteplatsen oxå. Jag packade upp mina saker o sen närmade det sig middags dax. Jag ringde o beställde pizza :P Patrik duschade barnen o jag hämtade pizzan. Barnen åt med god aptit :) Vi röjde här hemma sen hade vi film mys alla i soffan, tittade på Nicke nyfiken ;) Jag somnade i tio min :P Vaknade o vi la barnen. Sen la jag mig i soffan o slumrade 45 min till ;) Jag ser bra sliten ut idag...

Denna morsa är inte van o festa o va uppe så lääänge :P Haha!

Dagens dusch va sååå härlig!! Vart ju ingen igår (o som ni vet duschar ja VARJE kväll) men va inte hemma o då orkade ja verkligen inte. Men det kändes som om man duschade bort bakis o fyllan lite ;)

Nu blir det film mys me mannen <3 o lite gotti :S 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar