onsdag 18 juni 2014

Det gick ju sådär...

Vek tvätt o hängde en tvätt. Gick sedan in i sovrummet o dammsög. Efter det vart jag jätte dålig. Tror det beror på medicinerna... Mådde så illa att jag va säker på att jag skulle kräkas!! En av biverkningarna på antibiotikan är illamående. Så jag är väl en av dessa hundra som fick det...
La mig i soffan o slumra 45 min. Sen kom mamma för o lämna nyckeln till min bil. Jag passade på o gå upp, när jag ändå va vaken, o fixa lunch. Medan den stod i ugnen städade jag badrummet. Kunde inte låta bli. Det behövdes verkligen!! Nu är jag mätt o mår återigen illa :S Hade tänkt hämta barnen halv tre (de får gå till fyra egentligen) men får bli kl tre. Måste hinna vila en stund igen känner jag... Bläää... Hatar o må illa!!

Något betydligt roligare är midsommar. Smider just nu planer inför den. Kommer nog bli bra trots allt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar