fredag 27 juni 2014

I morrn är det en STOR dag! I dag me iof ;)

Patrik är i detta nu o hämtar ut min mobil. Om de nu inte är super kräsna o noga att det måste vara jag... Förvånar mig INTE!! Spec eftersom jag inte fick nå inlämnings kvitto, fast jag frågade om det o då sa de att det inte behövdes... Återstår o se när han kommer hem. Men ska bli såååå skönt o få tillbaka den. Nu kan jag äntligen börja blogga med bilder igen!!

I morrn då. Jag ska få min första sovmorgon på TRE veckor. Fattar ni att jag längtar?! Man börjar ju ifo vänja sig me o gå upp tidigt, men vore underbart o kunna få dra sig liiite iaf ;) Vi renoverade ju sovrummet o sov inte där inne på två helger, utan i vardagsrummet. Då gick det ju liksom inte o sova länge. Vet inte hur ni har det o gör med sovmornar o så. Vi har ju alltid haft så att jag har haft sovmorgon på lördagar o Patrik söndagar. I bland har vi bytt när vi velat! Även när vi varit lediga 3 dagar tillsammans el tom längre så som sommarn o vid jul, så har vi haft det så. Alltså inte varannan dag el nåt. Sen har man ju kunnat tagit nån då o då ändå ;) Men vi tycker att det är trevligt o äta frukost tillsammans hela familjen också. Just i morrn längtar jag extra mkt eftersom jag mår som jag mår... Blir inte bättre, blir gaaalen!! En positiv sak är att jag iaf gått ner nästan 1 kg. Tror det beror på att jag skärpt till min mat en hel del. Nu vill jag bli frisk så jag kan börja ut o gå o träna!

Det vart grillat till middag idag iaf. Mamma kom med Ida vid tjugo över fyra. Är så himla glad att Ida fick vara där. Hon hade haft det så kul så!! :) O de har bestämt att Ida ska sova där nån dag, utan Tim tyckte Ida ;) Så det ska hon såklart få! Vi hade planer på o äta ute då det va rätt varmt när Patrik började grilla, men sen drog mörka moln in o det blev kallt. Så vi åt inne. Barnen åt jätte bra! Alltid så himla kul! Det vart lite senare middag en vanligt, men det är ju sommarlov så det gööööör inget!! Haha! Ida sover nu som en stock sen några minuter tillbaka. Men Tim ligger o snurrar runt hör ja :P

I kväll blir det lugna puckar. Ska snart ta mig en dusch o sen mysa ner mig i soffan resten av kvällen. Morgondagen har vi än inga planer för. Beror lite på hur jag o Tim mår (även Ida verkar va på väg o bli snorig :/ ) o väder.

Hoppas Du har en bra fredag kväll!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar