söndag 8 juni 2014

Lugn start på söndagen

Nyligen intagit en sen frukost allihopa. Att barnen inte fråga/sagt till om att de är hungriga tidigare! Men de lekte på så bra!!! Började iof me o vakna tiiiidigt *snark* o innan dess hade de båda vaknat till o från sen kl 3.30. Så jag va tröööött när de gick upp! Men Ida satte sig o tittade på barntv o Tim spelade på plattan i sin säng, Lolas alfabet, riktigt bra spel då det är så lärorikt för barn! De va knäpp tysta i nästan en timme. Har nog aldrig hänt i vaket tillstånd :P 
Vi låg o drog oss medan. Patrik gick upp vid åtta o vid nio masade jag mig upp. 

Dagens planer då... Ev ta en promenad me barnen, ta me lite fika, o kanske gå till gamla Uppsala högarna så barnen får springa av sig lite ;) Ser ut att va riktigt fint väder idag! :) Men först, det viktigaste av allt...

Kaffe!!!!!

Om ni tänkt på det när det gäller mina tatueringar så är hjärtana väldigt svaga. Den 3 juli ska jag dit o fylla i dom, även några ställen i texterna behöver fyllas i! Sen blir de nog tipptopp, el ja VET att de blir det! Är sååå himla nöjd med dom!! De vart precis så som jag tänkte, feminina o fina :) Känner mig FIN i dom! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar