onsdag 4 juni 2014

En längre dag än trott

Slutade ju kl 17. Kom iväg vid kvart över. Mamma hämtar ju barnen på onsdagar o idag vart det lite tidigare. De hade gått hem till mamma o pappa där mamma hade gett dom middag så Patrik hämtade dom där :) Jag åkte till den nya butiken mm bredvid Willys o kikade lite. Köpte två olika handtvålar som luktade jätte gott! En liten låda att ha barnens pennor i, långa "vanliga" pennor till barnen, vaxduk (en helvit o ha till barnens pyssel, så de ser grejorna. Har man en me massa grejs på blir det bara snurrigt o barnen hittar inte det dom ska ha ;) ) Ska nog gå dit o köpa en till ute bordet oxå ;) Köpte även cellofan papper (att ha när man ger bort saker) o så två nagellack, är jätte nöjde me det jag köpte där sist. Definitivt värt 15kr ;) Så köpte ett i en rosa lila nyans o en i detta gröna....

Gick av nån anledning inte att få en klar bild. Mobilen börjar sjunga på sista versen... Ska lämna in o "laga" den (man får ju alltid en ny)

Vet ej vad jag tycker om denna färg alltså :/ Visst, man ser exta brun ut ;) Jag måste nog bara vänja mig. Har ju inga kläder att ha till :P Jag är mer en rosa i olika nyanser typ ;)

Gick oxå in på Willys en sväng o hämta ut pengar. Kom hem precis när barnen skulle lägga sig. Det vart några tårar från den extremt mammiga Tim men tillslut la han sig. Han har de tre senaste dagarna coolat ner sig en hel del, men oxå blivit extremt mammig!! Ska gosa, mysa o va nära helst hela tiden. Men det är faktiskt hit mysigt som helst <3 Undrar dock varför det är så?! Är väl en av miljoner faser kanske ;)
Jag tog mig sedan en dusch o kröp upp i soffan o åt middag...

Potatis o kött soppa, o knäckemacka.

Vi tittade på Combat rescue samtidigt! Nu tänker jag faktiskt sova. Mina ögonlock har varit extremt tunga sen kl 20. I morrn är det jobb 8.45-15.30, hämta barnen o hem o mysa o ta det lugnt då vi är långlediga igen!! :D Älskar dessa röda dagar o klämdagar hit o dit!! Patrik är ledig tre dagar, jag fyra dagar (barnens förskola ar stängt mån o tis nästa vecka pga planering) o barnen blir ju lediga i fem hela dagar. Så underbart!!!

Nej, godnatt på er... Ska försöka sova till ljudet av grannarnas pratande, suck... Ska bli skönt sen när vi gör om sovrummet o får väggen isolerad! Blir nog skönt både för oss o dom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar