tisdag 24 juni 2014

Gör mig frisk, frisk, FRISK!!!

Igår kväll började halsen värka o jag kände mig allmänt slut. I morse va det inte bättre, hade liiiiite feber också. Men inget som kändes "värt" o stanna hemma för. Jag har gjort en massa praktiskt me lappar, födelsedagskort mm så då går det ju bra...Tim va gnällig o ledsen i morse. Men dagen hade gått så bra för honom! O Ida me :) Hon o Jonna hade hittat på hyss. Smygit ut i hallen o tagit Idas solskyddskräm o smort in heeela Idas ansikte (fröken sa att hob verkligen såg ut som en snögobbe :S ) O Jonnas händer va helt fulla... Busungar!! När jag hämtade Ida va hon röd i ögonen o håret helt flottigt :/ När vi kom hem kom Tim o visade att han hade hela hårbotten full me sand!! Gah!!! Vad är vitsen me en sandpool inomhus!! Gick ju inte o bara borsta bort, så in me han i duschen. Sen passade jag på o ta Ida me då håret hennes såg ut som det gjorde. O så sköljdes ansiktet o ögonen ordentligt, ögonen vart bättre efter det. Detta resulterade dock i att jag inte kom igång me middagen förrän tio i fem. Men det gick rätt snabbt, stekte pannkakor. Patrik kom hem o åt o sen åkte han o storhandlade. Jag plockade en massa, med STOR hjälp av Ida. Gullungen kan när hon vill ;) Sen dammsög jag o dammade deras rum. Sen va det hög tid för o sova för deras del. När de hade lagt sig dammade jag vardagsrummet, bläää, men nu är det gjort o det är äntligen fint här!! "Bara" köket kvar, det får bli i morrn... Nu känner jag mig inte alls nå pigg :( Får bli en dusch o sen en film!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar