måndag 9 juni 2014

Så j***a arg!!!

Min mobil har en spricka i sig sedan ja tappat den, o ljudlösknappen har inte funkat. Igår började den strula med sim kortet. Det står: inget sim. Måste starta om den miljoner ggr men så går det nån min så händer det igen. Suck o gah!!!!! O ännu värre, jag gjorde en skadeanmälan på nätet, mobilen är försäkrad, o sen RINGDE jag o kollade INNAN jag åkte till tre för o kolla om jag kunde lämna in den ändå, medan ja väntade på bekräftelsen. INGA PROBLEM sa dom på kundtjänst då butiken VÄGRADE svara i telefonen. När jag åker till butiken så säger dom såklart att ja måste vänta. Jag vart inte nådigt arg heller. Jag är den som oftast inte säger nåt. Jag lackade ur o sa att det är JÄVLIGT surt att de säger en sak på tele o sen är det inte så!! När ja gick därifrån kom tårarna. Så drygt, när jag blir arg börjar ja gråta. Hatar det!! Men ingen såg. Satte mig i bilen o åkte hem, tur man har nära iaf. Va skogstokig när ja kom hem o Patrik förstod mig. Jag klarar mig INTE utan mobilen!!!!! O den va OBRUKBAR!!!! Patrik lyckades få ut sim kortet o satt i det igen. Nu har det funkat ett tag. Som tur va!!! Men den ska in på lagning så jag får en ny så fort det bara går!!!

Nu ska jag titta på tv lite innan det blir sängen. I morrn är det planering så ja jobbar 8-16.30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar