söndag 15 juni 2014

Baaaad luck!!

Ida strax innan lunch drog ja o barnen med matsäck till 4-h gården o mötte upp Cassi, Isadora o Isolde (Kriss skulle hjälpa Patrik) Där spenderade vi nästan 3 timmar. De va mysigt. O jobbigt. Barnen ville inte alls lyssna på mig... När vi kom hem hit igen allihop va det fullt ös. Det låg två lister med skruv i framför tvn. Jag vände spiken NERÅT mot golvet. Efter en stund ser jag att den ena vänts upp igen. I samma veva klättrar Tim upp på tv bänken o ska dra klädrollern (i know?!) på tvn. Jag VET att listen ligger där med spiken upp, för jag ska ju precis gå o vända den igen, men när Tim klättrar upp o ska göra sådär bara kastar jag mig upp o hoppar fram. SJÄLVKLART trampar jag på en skruv. Gah!!! Gissa om jag skrek, fy farao!! O vilket blodspår det vart in till köket, det forsade!! Nu har jag så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Då har det ändå gått typ 5 timmar sedan :/ Tån bredvid stortån kan jag inte ens röra :(  Är det så här i morrn är jag definitivt hemma. Men det har troligtvis lagt sig då, hoppas! Då jag inte kan gå på den har jag gått lite på sidan. Så nu kan jag inte alls gå på foten... Aja, sitta i soffan resten av kvällen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar