torsdag 26 juni 2014

Sommarlov!!!!!!!!!!!!!

Hämtade Ida vid tjugo över två. Men hon hade inte förstått att jag o Tim kom lite sent. De skulle precis gå ut o äta mellis ;) Hon gav alla fröknar där en bamse kram innan vi gick. Sen knatade vi till Willys o köpte avokado, jordgubbar som Ida ville ha, o glass. De valde en varsin o åt på vägen hem. När vi kom hem ville de leka ute. Så de fick vara på uteplatsen. De fick välja mellan sandlådan o vattenbanan. Vill inte ha båda samtidigt för då blir det bara geggamojja. De valde vattenbanan ;) De va riktigt varmt här på uteplatsen! De lekte en stund o jag förberedde middagen. Men efter ca 10 min ville Tim in o titta på fil. Stackarn, han orkar inte långa stunder... Va ju iof iväg o hämtade Ida o till affären så det vart kanske lite mkt. Jag sj vart rätt slut också, tror vi bär på samma skit. Jag mår inte alls nå bra :( Det vart iaf tacos ute till middag när mannen kom hem, så skönt o kunna sitta ute! När vi började plocka in disken såg jag att kl redan va kvart över sex. Men det sköna me att barnen har sommarlov är att vi inte måste följa läggtiden slavsikt. Men de va trötta... Så röjde undan disken o fixade dom för kvällen. Patrik åkte iväg till en polare med verkstad för o fixa handbromsen till sin bil. Jag läste saga för barnen medan de drack välling. Ida gick upp o kissade o la sig o 1 min senare sov hon. Sötnöten, så trött så trött.... Tim va upp ett par ggr innan han somnade. Det kunde ha varit värre me tanke på att han sov 1.5 timme o fram till kl två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar