lördag 28 juni 2014

Still the same!

Vaknar av barnen kl halv sju... En halvtimme bättre iaf. Det tar sig! Jag känner mig inge bättre idag än igår... Vad är detta för skit?!! Mått såhär i 6 dagar nu... Tors, fre o idag har varit värst... Kan på ett sätt känna att det känns bra att det regnar (FÖRLÅT) men då behöver ja inte ha dåligt samvete över att ligga inne. Trist för barnen o Patrik bara. Men, finns inget dåligt väder, bara dåliga.... kläder ja! Jag har oxå världens magknip idag. Börjar undra om jag är känslig mot laktos? Har ätit fil till frulle i flera dagar nu o ca en timme efter får jag en magknip from hell!!! Kan ju tex inte dricka mjölk bara sådär, då får jag oxå ont... Men konstigt att ha ont nu när det är över 12 timmar sedan ja åt... Aja, sovmorgon idag va det ja. Ska lägga ifrån mig mobilen o krypa under täcket i mörkret i sovrummet o lyssna på hur regnet smattrar mot fönster... Underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar