måndag 2 juni 2014

Ingen bra rubrik :/

Jag hämtade upp mitt brors barn Isadora direkt efter jobbet idag. Så åkte vi tillsammans o hämtade Ida o Tim, de vart super glada! (De visste nämligen inte om det ;) ) Vi åkte hem, käka mellis o barnen lekte på. El Ida o Isadora lekte på, väldigt lugnt o fint :) Jag o Tim hade mys i soffan. Han va väldigt mammig o gosig så vi passade på. Vi tog lite kort på oss ;)

Spexaren ;) O mitt söta lilla troll <3

Isadora stannade o åt middag oxå. Det vart en liten film stund medan jag fixade pannkakor me grädde o färska jordgubbar! Muuuums!!!


El mums för barnen ja, jag hoppade ;) Åt några jordgubbar bara ;)
Isadora vart hämtad vid kvart i sex o sen följde de vanliga kvälls rutinerna. Ida är lite små snorig o jag tycker hennes andning låter tung :/ Får se hur natten blir...

I morrn har barnen sommaravslutning kl 18 i Gränby park. Håller på till 19.30. Kruxet är att barnen lägger sig ju runt 18.30, då brukar de va jätte trötta. Så vi får se hur de går. Tycker det är i senaste lagen, men men... Ida sa idag att hon inte ville gå. Men kan ju bero på att hon va trött så...

Nu tänker jag iaf gå o lägga mig. Hörs i morrn!!! Natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar